Debatavond - Tweede Kamersimulatie

detail iamge 17februari
17 februari 2020 19:30 Bergsingelkerk

Tweede Kamer Simulatie

Tijdens deze debatavond gaan we debatteren zoals het in de Tweede Kamer gaat. Ons Rotterdamse Tweede Kamerlid Antoinette Laan kruipt in de rol van de minister en de deelnemers nemen de rol van de Kamerleden op zich! We gaan debatteren aan de hand van een wetsvoorstel dat recent in de Tweede Kamer is behandeld. Deze avond is zowel geschikt voor debaters met veel ervaring als debaters met weinig ervaring. Heb je weinig ervaring met debatteren? Geef dat aan bij je aanmelding zodat wij daar rekening mee kunnen houden.

Deze activiteit wordt georganiseerd door de Liberale Debatclub Rotterdam.

Het is belangrijk om je van tevoren aan te melden! Je ontvangt dan van ons per e-mail het wetsvoorstel en je hoort welke partij jij gaat vertegenwoordigen. Ter voorbereiding kan je dan het wetsvoorstel lezen en het standpunt opzoeken van de partij die je gaat vertegenwoordigen.

Datum: 17 februari 2020
Inloop: vanaf 19:30 uur
Aanvang: 19:45 uur (het is belangrijk dat je op tijd bent!)
Locatie: Bergsingelkerk, Bergsingel 150
Aanmelden via: debat@vvdrotterdam.nl